ובכן, אם חשבתם, הבחירות להסתדרות טרם הסתיימו

איתי גדסי No Comments on ובכן, אם חשבתם, הבחירות להסתדרות טרם הסתיימו

הבחירות להסתדרות שהסתיימו עם ניצחונו של אבי ניסנקורן מגיעות כעת לפתח בית המשפט שיעסוק בטענות ח"כ יחימוביץ' על טוהר הבחירות

הפגנת עובדי הסתדרות צילום: דוברות ההסתדרות
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ שלי יחימוביץ' ואבי ניסנקורן התמודדו על ראשות הסתדרות העובדים. קמפיין הבחירות שהיה מעורב בהכפשות הדדיות ובמסע תקשורתי אגרסיבי, הסתיים בבחירות שארעו ביום שלישי בשבוע שעבר אז, לאחר ספירה ממושכת מאד, ניסנקורן נבחר לקדנציה נוספת כיו"ר ההסתדרות.

כעת מסתבר, כי ח"כ חימוביץ' וסיעתה – "הבית החברתי", לא אמרו נואש והגישו באמצעות עורכי הדין איתן לירז ואיתן ברוש תביעה לביטול הבחירות בהסתדרות.

בכתב התביעה מפורטים הסיבות בגינן דורשת יחימוביץ' לבטל את הבחירות לטענתה מדובר ב"מערכת בחירות הנשלטת לחלוטין לכל אורכה ע"י המנגנון תוך הטלת אימה על העובדים, העברת המסר כי הצבעתם תיוודע, סילוק שיטתי של משקיפי יחימוביץ' מקלפיות וממקומות הריכוז של הקלפיות תוך ביזיון החלטת בית המשפט, זיוף והשחתה המוניים של הקלפיות והחדרתן והכשרתן אחר כך בוועדת בחירות הנשלטת בידי המנגנון, היעדר חשאיות והטייה מכוונת בהליך ספירת הקולות במרכז הספירה".

כעת, ההחלטה נתונה לפתחו של בית המשפט שיחליט האם מסע הבחירות להסתדרות יחל שוב או שמא למרות כל טענותיה של ח"כ יחימוביץ', תוצאות הבחירות יאושרו משפטית וניסנקורן ימשיך לכהן כיו"ר ההסתדרות.



0 תגובות